بازی CALL OF Duty Black Ops 6 به گیم پس اضافه میشه در روز اول انتشار

بازی CALL OF Duty Black Ops 6 به گیم پس اضافه میشه در روز اول انتشار

بازی Call of Duty: Black Ops 6 اکتیویژن در 25 اکتبر عرضه خواهد شد. قسمت بعدی این فرنچایز محبوب در اوایل دهه 90 ساخته می شود و روز اول در سرویس اشتراک Xbox Game Pass مایکروسافت راه اندازی می شود. Black Ops 6 که توسط Treyarch و Raven Software توسعه یافته است شامل یک کمپین جدید، یک حالت چند نفره با 16 نقشه جدید در زمان راه اندازی و یک تجربه جدید از زامبی ها می شود.

کمپین اصلی بعد از Black Ops Cold War می‌گذرد و حتی شامل فلش‌بک‌هایی به Black Ops 2 می‌شود. همگی در اوایل دهه 1990 و در پایان جنگ سرد اتفاق می‌افتند. Raven Software این کمپین را توسعه داده است که شامل ماموریت های جاسوسی همه جانبه در میان توطئه های دولتی است. این بازی در سراسر اروپای جنوبی، توندرا روسیه، ایالات متحده و صحرای خاورمیانه جریان دارد.

Raven Software ابزارها و تجهیزات دهه 90 را با شخصیت‌های نمادین مانند فرانک وودز و راسل آدلر اضافه کرده است. حتی یک خانه امن جدید وجود دارد که یک عمارت متروکه و سایت سیاه KGB است. این مرکز کمپین بازی را میزبانی می‌کند، جایی که بازیکنان Black Ops 6 می‌توانند ارتقاها را پیکربندی کنند و مأموریت‌ها را انتخاب کنند.

تجربه چند نفره در Black Ops 6 یک ویژگی جدید “omnimovement” را اضافه می کند که به بازیکنان اجازه می دهد کنترل بیشتری بر حرکت خود داشته باشند. اکنون می‌توانید با سرعت، سر خوردن، و شیرجه رفتن در هر جهت، با قابلیت چرخش در حالی که مستعد هستید.

منبع : www.theverge.com / www.gamepassultimate.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

اینستگرام
کانال تلگرام گیم پس آلتیمیت